Thursday, June 2, 2011

1st day n 2nd day in praktikal training

1st day praktikal banyak gak yang aku belajar..mule2 mmg blur sesangat walaupon bende tu aku da pnh wat sebelum nie..mule2 lg aku da dapat keje dgn mendesign baju korporat..besela mula2 belaja mesti ade yg slack kn...tp xpe aku terime..sebab aku nk belajar..xkire ape pon..n petang tu aku dpt keje lagi..kene design kad raya berjenis klasik mix heritage..ntah jenis pebende tah..aku bantai je..lagi2 design byk2..ye xkisahla..hhihi..nk tgk x design2 aku wat smlm..
sile lihat dibawah..kih3
kad raya

baju korporat

untuk 2nd day arinie mcm laen skit moodnye..alhamdulillah Allah mungkin tgh menguji aku utk hari pertame keje smlm dgn buat aku lebih hati-hati untuk hadapi mase seterusnye..mule2 nk msk kerje pg nie aku rase xtenang semacam smpai meleleh air mate aku..sebaik Allah kurniekan aku dengan seorang lelaki yg memahami aku dan bg support kt aku tnpe ptus ase..syukran walid sbb selalu support umi..hmm eh!da tukar topik lak..utk design hari nie aku wat bunting utk org kawen..pening gk r..sbb rumit skit r..hehe..sile tgk dibawah..kih3

my design for bunting..^_^

okla see yah..bye3..ngeeXD

3 comments:

  1. pergh! mantop woo hasil keje ko! <D kalo aku xtau a. aku lg a x reti design mendesign ni. terus terang, mmg aku lemah kat part ni OTL

    ReplyDelete
  2. hahaha..bese jela mek..bru permulaan nie..hihi..lame2 pon pening gk..ko pndai lukis..ok pe..bab2 website pon ok pe..dr aku kene blajo basic ble..hehehe

    ReplyDelete
  3. cantik2 design nye mi..keep up the good work mi ;)

    ReplyDelete