Monday, May 2, 2011

hati yang confuse =_=

malam td dptla aku bgayot ngn ex aku..hepyla jgk coz jz tnye kabar n borak2 xkire mase da berlalu mkin pnjg..haha..macam2la yang kitorang borak..tibe2 die citer psal yg die ade awek..time tu ati aku da laen..tibe2 rase sedih semacam..tp aku tahan je..gelak2 mcm bese..xknla aku nk ckp yg aku sedih bile dengar die da ade awk en..tu hak die..yang die ckp..awek die mmbe yg slalu contact die sjak aku still ngn die dulu..hmm hope kekal r hubungan diorang..aku xmengharapkan die tp hati aku mcm xleh terime..xtaw kenape..ish3..wahai hati kawalla..mybe aku xditakdirkan utk die..aku redha ngn sume ketentuan Tuhan.walaupun hati nie sakit aku redha..Allah da tentukan yang terbaik utk aku..when its past it will be past..betol ke x english aku nie..bantai ela..hahaha..

1 comment: